שיווק אורגני או קידום אורגני seo הוא תהליך של פיתוח אסטרטגיית שיווק ברשת האינטרנט שאינה משתמשת בפרסום בתשלום.

מהו שיווק אורגני?

הוא יותר מסתם קידום אתרים ומדיה חברתית. במאמר זה נבדוק מהו שיווק אורגני ומדוע חשוב לעסק שלך להשקיע בו.

שיווק אורגני הגדרה: שיווק אורגני הוא תהליך של פיתוח אסטרטגיית שיווק. שאינה משתמשת בפרסום בתשלום.

יתרונות שיווק אורגני: שיווק אורגני יכול להועיל לחברות מכיוון שהוא מגביר את המודעות למותג באופן טבעי. בונה אמון עם הלקוחות ומשפר את שיעורי שימור הלקוחות.

שיווק אורגני הוא תהליך של פיתוח אסטרטגיית שיווק שאינה משתמשת בפרסום בתשלום. בניגוד לשיווק המסורתי, שמשתמש בדרך כלל בפרסום כדי לקדם מוצר או מותג. שיווק אורגני מסתמך על תוכן שנוצר על ידי לקוחות והמלצות מפה לאוזן.

ניתן להתייחס לשיווק אורגני גם כמדיה "לא בתשלום". או לא "ממומן"שכן צרכנים אורגניים לא מקבלים תשלום פעיל כדי לשתף את התוכן שלהם. יש סיכוי גבוה יותר שהם ישתפו אותו עם חברים ובני משפחה.

שיווק אורגני הוא טרנד הולך וגדל בעולם השיווק בשל היכולת שלו לייצר מענה שיווקי טבעי בעידן של ריבוי מסרים ומודעות ממומנות. המונח "אורגני" נטבע על ידי ג'ון הייגל השני ומארק USher. הם היו אלו שהקימו את גוף ההסמכה של התעשייה האורגנית, מכון רודייל בשנת 1968.

קידום אורגני הוא תהליך של שיווק מוצר או שירות לקהל יעד ללא כל צורה של מדיה בתשלום חיצונית.

המונח "אורגני" מתייחס לעובדה שמשהו הוא טבעי, לא מלאכותי או מעשה ידי אדם. קידום אורגני עוסק בשימוש באינטרנט ובמדיה החברתית כדי להגיע ללקוחות פוטנציאליים ללא פרסום בתשלום מעורב.

יתרונות של קידום אורגני:
זה פחות יקר מצורות פרסום אחרות.
זה לא דורש זמן או כסף מראש.
זה יותר בהתאמה לקהל היעד.
ההודעה אותנטית יותר כי היא מגיעה מאדם אמיתי.
זה מושך לקוחות ממוקדים יותר שיש להם עניין גדול יותר במוצר.
צורות מסוימות של שיווק אורגני הן גם ידידותיות יותר לסביבה מאשר פרסום מסורתי.

המונח "אורגני" משמש לעתים קרובות לתיאור מוצר שיוצר בסביבה טבעית, כגון ירקות או דגנים אורגניים; עם זאת ניתן להשתמש בו גם כדי לתאר את הגישה השיווקית של אי שימוש בפרסום בתשלום. שיווק אורגני מכונה גם שיווק מפה לאוזן, ו/או פרסום גרילה/ויראלי.

seo
seo צילום pixbay

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *